Csak egy gondolat!

2015.11.02 14:00

A hétvégén vendégeink voltak. Sok szép dolgot kaptunk tőlük. Köszönjük a támogatóknak.

 Amikor elutaztak a vendégeink, Majácskám (7 éves) odajött hozzám és mondta, annyi szépet kaptunk ő is szeretne adni valamit nekem. Kezembe nyomott egy borítékot, amelyben egy szép rajzocska volt és 1 lej. Azt az egy lejt hetek óta őrizgette, ez az egy leje volt csak és azt is nekem adta. Mondtam neki, hogy ha jót teszel, azt duplán visszakapod az életben a Jézuskától. Mosolygott csak, majd elszaladt. Este, amikor elaludt bedugtam a párnája alá 2 lejt. Reggel csillogó szemmel beszaladt a szobámba, hogy képzelje el nevelő néni Jézuska angyalkái 2 lejt dugtak a párnám alá, amiért azt az 1 lejt magának adtam. Mosolyogtam egyet és mondtam, jó tett helyébe jót várj, majd boldogan elindult az iskolába.

Szeretettel:

Anna nevelő néni