Köszönet a támogatóknak!

2015.11.01 14:15

Kedves Támogatók!

Hálás szívvel köszönjük az adományokat, amelyeket az elmúlt 2 hónapban eljuttattak hozzánk. Köszönöm szüleimnek, hogy kihozták nekünk, segítettek a lakás szépítésében. Apukám fúrt faragott, anyukám vasalt és tanult a gyermekekkel. Szép függönyök kerültek fel a szobákba, a frissen felfúrt polcokon új virágok díszelegnek, melyeknek a lányok viselik gondját.  Köszönjük a tárgyi adományokat a Kalocsai Dózsa György Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium diákjainak, a dusnokiaknak, Kelc családnak, Mindszenti családnak, Hubert Lacinak, Mészáros családnak, Rogács Timinek, Szabó Eszternek. Sok szép és hasznos dolgot kaptunk. 

Amikor szüleim és Kiss Katalin elutaztak szerdán, Majácskám (7 éves) odajött hozzám és mondta, hogy annyi szépet kaptunk ő is szeretne adni valamit nekem. Kezembe nyomott egy borítékot, amelyben egy szép rajzocska volt és 1 lej. Azt az egy lejt hetek óta őrizgette, ez az egy leje volt csak és azt is nekem adta. Mondtam neki, hogy ha jót teszel, azt duplán visszakapod az életben a Jézuskától. Mosolygott csak, majd elszaladt. Este, amikor elaludt bedugtam a párnája alá 2 lejt. Reggel csillogó szemmel beszaladt a szobámba, hogy képzelje el nevelő néni Jézuska angyalkái 2 lejt dugtak a párnám alá, amiért azt az 1 lejt magának adtam. Mosolyogtam egyet majd mondtam, jó tett helyébe jót várj, majd boldogan elindult az iskolába.

 

Hálás szívvel köszönjük a jóságukat. Innen Déváról küldünk a lányaimmal minden egyes támogatónak a párnája alá egy köszönetet, a gyermekek esténként az imádságba megemlítik a Jézuskának, hogy mennyi szép dolgot kaptak.

 

Köszönet mindazoknak is akiket netán kifelejtettem. Budapestieknek,keszthelyiek és környékbelieknek, kalocsaiaknak, szekszárdiaknak, paksiaknak, kiskőrösieknek is. Külön köszönet Dr. Sztanyik Lászlónak, Frank Tibornak és feleségének, Bodó Lukács Csillának, Joó Ferencnének,Trásy Évának, Csalló Juditnak.

Isten áldja meg Önöket!

 

Szeretettel:

Anna nevelő néni és lánykái